17 חרדים נעצרו בב"ב ובי-ם: חרדי פונה לקבלת טיפול רפואי

איתי גדסי 1 Comment on 17 חרדים נעצרו בב"ב ובי-ם: חרדי פונה לקבלת טיפול רפואי
צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקורת חריפה נשמעה הערב מהנציגים החרדים והדתיים על האלימות המשטרתית ברחובות ירושלים ובני ברק.

שוטרים שהגיעו לאכוף את הסגר, פתחו בעימותים אלימים ומעצרים בירושלים ובני ברק. והכו עוברי אורח באכזריות. בבני ברק נעצרו 13 בני אדם, אחד מהם פונה לקבלת טיפול רפואי לאחר שנעצר. בירושלים נעצרו 4.

חבר הכנסת ויור ועדת הכלכלה יעקב מרגי קרא לשר אוחנה ולמפכל לחקור במיידית את המפקדים שנתנו הוראה להפעיל אלימות ברוטאלית שכזו. ואמר כי הש"ג בטוח יתן את הדין אך מה עם המפקד שנתן את ההנחיות. תמונות מזעזעות אם זה היה בשטחים או בהפגנות המדינה היתה מזדעזעת. אך להכות בחרדים מותר על גזענות ושנאת האחר הפסקנו לדבר.

ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין אמר בתגובה לאלימות המשטרתית הערב בסמוך לבית הכנסת חסדא: "מצער מאוד שהמשטרה לא לומדת מטעויות העבר ומבצעת פעילות אכיפה ללא תיאום עם גורמי העירייה, תוך הפעלת אלימות קשה כנגד מתפללים, אני דורש הבהרות ברורות מפיקוד המרחב, ולעצור מיידית את האלימות הקשה הזו, תוך בירור מעמיק על התנהגות השוטרים במקום".

חברי הכנסת משה ארבל וינון אזולאי (ש"ס) הגיעו לזירת ההפגנות בשבטי ישראל בי'ם, כדי לעקוב מקרוב אחר התנהלות המשטרה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר לחברי הכנסת החרדים: "שואל את עצמי איך חברי הכנסת החרדים ביהדות התורה ובש"ס יכולים להסתכל לעצמם היום במראה אחרי שהתנגדו להצעתי להקמת וועדת חקירה לבדיקת אלימות המשטרה נגד הציבור החרדי בתחילת משבר הקורונה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ח"כ אשר: ע"י ה'השתדלות' שלך להרחיב את הגבלת המרחק מהבית לקילומטר, וע"י ה'השתדלות' שלך להגדיר סוכות כמקומות פתוחים, שידרת לציבור החרדי שהוא שווה זכויות לאנרכיסטים בבלפור. עכשיו תתבכיין לאוחנה והמשטרה שפוגעים בנו באופן לא מידתי. אתה מר אשר הפכת את הציבור שלנו לאנרכיסטים. ואם לא די בכך,פיתחת סבב חדש של אנטי שמיות בארץ. הרב שך, אלישיב ושטיינמן זי"ע היו מאשרים לך את ההתנהלות הילדותית הזאת?
    תראה איך גפני עובד יפה בוועדת הכספים.